سریال و انمیشن

معرفی انیمیشن خرس های بونی: پیچ و تاب زمان

معرفی انیمیشن خرس های بونی: پیچ و تاب زمان

انیمیشن خرس های بونی: پیچ و تاب زمان (Boonie Bears: Time Twist) یک کارتون چینی در ژانر کمدی و علمی-تخیلی، و دهمین فیلم در مجموعه خرس‌های بونی است، که به تازگی در کشور چین منتشر شده است.

کشور چین سابقه خوبی در تولید آثار انیمیشنی دارد. مجموعه Bonnie Bears یک مجموعه کودکانه شامل یک سریال و 10 فیلم انیمیشنی است که ساخت آن از سال 2012 آغاز شده است. انیمیشن خرس های بونی: پیچ و تاب زمان (Boonie Bears: Time Twist) جدیدترین فیلم این مجموعه است. این انیمیشن، که با نام Bonnie Bears 10 نیز شناخته می‌شود، کاری به کارگردانی لین یونگ چانگ (Lin Yongchang) است. ژانر انیمیشن Boonie Bears: Time Twist کمدی و علمی-تخیلی است و در آن به زبان ماندرین صحبت می‌شود. خبر رسیده که این انیمیشن جذاب چینی در کشورهایی نظیر روسیه، ایرلند و ترکیه به روی پرده سینماها خواهد رفت. تاریخ اکران خرس های بونی: پیچ و تاب زمان در چین 10 فوریه 2024 (21 بهمن 1402) بوده است.

موضوع این مقاله از پلازا معرفی انیمیشن Boonie Bears: Time Twist 2024 است. قصد داریم همه اطلاعات خود درباره داستان فیلم و صداپیشگان آن را با شما در میان بگذاریم و در همین حین عکس‌های جذابی از انیمیشن را نیز برای شما آماده کرده‌ایم. اگر از طرفداران انیمیشن هستید، مقالاتی با موضوع انیمیشن، نظیر مقاله بهترین انیمیشن‌های دنیا  مقاله بهترین انیمیشن‌های 2024 را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

فهرست مطالب

خلاصه کارتون خرس های بونی پیچ و تاب زمان

بررسی خرس های بونی: پیچ و تاب زمان معرفی انیمیشن Boonie Bears: Time Twist 2024

اگر از طرفداران مجموعه خرس‌های بونی باشید، می‌دانید که داستان‌های این مجموعه پیرامون دو خرس به نام‌های بریار و برامبل روایت می‌شود که سعی دارند مانع تخریب خانه جنگلی دوست خود، ویک چوب‌بر شوند. داستان انیمیشن خرس های بونی پیچ و تاب زمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. ویک که یک برنامه‌نویس در شهری بزرگ است، اغلب رویاهایی درباره دو خرس و یک جنگل جادویی می‌بیند. روزی رئیس ویک او را به یک مشتری معرفی می‌کند و مشتری به ویک پیشنهاد می‌کند زندگی خود به عنوان برنامه‌نویس را رها کرده  به عنوان یک چوب‌بر ساده در جنگل زندگی کند. ویک با خوشحالی این پیشنهاد را می‌‌پذیرد، ولی این انتخاب زندگی خرس‌ها و جنگل را تهدید می‌کند. پس ویک تصمیم می‌گیرد با سفر در فضا و زمان آنها را نجات دهد.

هنرپیشه های خرس های بونی پیچ و تاب زمان

همانطور که در مقدمه اشاره شد انیمیشن Boonie Bears: Time Twist اثری محصول کشور چین به زبان ماندرین است. ابن اثر به زبان انگلیسی نیز دوبله شده و با توجه به اینکه ما اطلاعات زیادی درباره صداپیشگان اصلی این انیمیشن به زبان ماندرین نداریم، در این بخش دوبلورهای این اثر به زبان انگلیسی را به شما معرفی می‌کنیم.

پاتریک فریمن در نقش بریار

تاریخ اکران خرس های بونی: پیچ و تاب زمان هنرپیشه های خرس های بونی پیچ و تاب زمان

پاتریک فریمن (Patrick Freeman) صداپیشه انگلیسی است. او متولد 16 مارس 1971، برابر با 25 اسفند 1349، در شهر مینئاپولیس آمریکا و فرزندخوانده سوزان فریمن است. پاتریک صداپیشگی شخصیت بریار را از انیمیشن Boonie Bears: Guardian Code در سال 2023 آغاز کرد. در همان سال صداپیشه شخصیت‌های مختلف در فیلم Adventurer Carly نیز بود. در جدیدترین فیلم از مجموعه خرس‌های بونی نیز بار دیگر صدای او را در نسخته دوبله انگلیسی، در نقش بریار می‌شنویم.

همچنین بخوانید :

جوزف اس. لمبرت در نقش برامبل/ آرنولد

ژانر انیمیشن Boonie Bears: Time Twist بازیگران انیمیشن خرس های بونی پیچ و تاب زمان

جوزف اس. لمبرت (Joseph S. Lambert) هنرمند آمریکایی متولد 29 مارس 1985 (9 فروردین 1364) در ایالت کالیفرنیا آمریکا است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2011 آغاز کرد و در سال 2014 با نقش کرتیس در فیلم کوتاه Out on a Limb شناخته شد. مهم‌ترین فعالیت وی به عنوان صداپیشه مربوط به دوبله سریال‌ها و فیلم‌های مجموعه خرس‌های بونی است. او در این آثار به عنوان خواننده، شخصیت برامبل، هربرت، هوگو، دینو، دانی و مردغارنشین حضور دارد. در انیمیشن Boonie Bears: Time Twist نیز علاوه بر صداپیشه شخصیت‌های برامبل و آرنولد، صداپیشه چند شخصیت اضافی دیگر نیز هست.

همچنین بخوانید :

پل مکس رینهارت در نقش ویک

خلاصه کارتون خرس های بونی پیچ و تاب زمان داستان انیمیشن خرس های بونی پیچ و تاب زمان

پل مکس رینهارت (Paul ‘Maxx’ Rinehart) یک صداپیشه آمریکایی است که فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2009 آغاز کرده است. وی تاکنون در 63 انیمیشن، فیلم و سریال، حضور داشته است. وی اولین بار با صداپیشگی چند شخصیت از جمله اسلیم، کراکل و … در 328 قسمت از سریال تلویزیونی انیمیشنی Chicken Stew (2009-2011) شناخته شد. در سریال‌ها و فیلم‌های مجموعه Boonie Bears نیز صداپیشه شخصیت‌های متفاوتی از جمله ویک چوب‌بر، رئیس، تیکی، آقای لی و … بوده است.

کریس بویک در نقش آقای مگوایر

کریس بویک (Chris Boike) دوبلوری است که فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2018 آغاز کرده است. او به عنوان صداپیشه در فیلم‌ها و سریال‌های انیمیشنی، گوینده در چندین پادکست و رئیس گویندگان در دوبله چند فیلم حضور داشته است. او امروزه با سریال Vote for Love (2020)، انیمیشن Bonnie Bears: Monster Plan (2020) و انیمیشن Realm of Terracotta (2021) شناخته می‌شود. در دوبله انیمیشن Boonie Bears: Back to Earth (2022)، انیمیشن Boonie Bears: Guardian Code (2023) و انیمیشن Boonie Bears: Time Twist (2024) کریس در مقام دوبلور و رئیس گویندگان حضور داشته است.

در فهرست زیر نام و نقش دیگر بازیگران انیمیشن خرس های بونی پیچ و تاب زمان را برای شما آماده کرده‌‌ایم:

  • کایران کاتاری (Kieran Katarey) صداپیشه شخصیت‌های مختلف
  • سیوبهان لومسدن (Siobhan Lumsden) صداپیشه شخصیت‌های مختلف
  • اولیویا ستون-هیل (Olivia Seaton-Hill) در نقش سانی
  • روث اورکوهارت (Ruth Urquhart) صداپیشه شخصیت‌های مختلف
  • نیکولا وینسنت (Nicola Vincent) در نقش جولی

نقد انیمیشن خرس های بونی: پیچ و تاب زمان

با توجه به اینکه انیمیشن Boonie Bears: Time Twist هنوز در بسیاری از کشورها منتشر نشده است، در حال حاضر نقدهای این انیمیشن در دسترس ما نیست. تا به امروز، با نمره‌ای که کاربران چینی در وبسایت IMDb به این انیمیشن داده‌اند، رتبه 7.4 از 10 نصیب آن شده است. این انیمشن در 2 جشنواره نیز حضور داشته و نامزد عنوان بهترین فیلمنامه انیمیشن در مراسم شب طلایی فیلمنامه‌نویسان، و برنده عنوان بهترین فیلم انیمیشنی در جشنواره کانال فیلم چین شده است. پس از اکران بین‌المللی فیلم، زمانی که منتقدین نقدهای خود را منتشر کنند، این بخش را بروزرسانی خواهیم کرد تا شما نیز از نظرات منتقدین مطلع شوید.

سخن پایانی

انیمیشن خرس های بونی: پیچ و تاب زمان انیمیشن Boonie Bears: Time Twist

در این مقاله به بررسی خرس های بونی: پیچ و تاب زمان پرداختیم. داستان این انیمیشن را خواندیم و با صداپیشگان نسخه انگلیسی آن آشنا شدیم. آیا شما تاکنون سریال‌ها و فیلم‌های مجموعه چینی خرس‌های بونی را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما دلیل محبوبیت این مجموعه در چیست؟ نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق بخش دیدگاه شما با ما در میان بگذارید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا